poniedziałek, 11 lutego 2013

Jacob Dalton z tytułem Winter Cup Las Vegas

Na zdjęciu zwycięzca Winter Cup
Jacob Dalton
Finalista ćwiczeń wolnych z Igrzysk Olimpijskich w Londynie - Jacob Dalton, odzyskał w sobotę tytuł mistrza Winter Cup. Drugą pozycję wywalczył Adrian de los Angeles, a miejsce trzecie przypadło w udziale Danellowi Leyvie.

Jacob Dalton odzyskał tytuł mistrza Winter Cup. Ostatnim razem zawodnik z Oklahomy triumfował w 2011 roku. Finalista Igrzysk w Londynie pokonał Adriana de los Angeles (miejsce 2.) oraz Dnella Leyvę (3.miejsce).

"Popełniłem kilka błędów w pierwszej turze zawodów, więc cieszę się, że udało mi się poprawić kilka rzeczy w drugim dniu. Powrót do domu z wygraną zawsze jest dobry. Dodaje mi troszkę więcej pewności siebie i pomaga mi w przygotowaniu do American Cup. Dobrze, że jestem wstanie powrócić do cyklu, w którym trenowałem przed Igrzyskami" - powiedział zwycięzca zawodów w Las Vegas.

Dalton był najlepszy na ćwiczeniach wolnych i kółkach. Świetny start zaliczył też Danell Leyva. Pomimo trzeciej pozycji w wieloboju zwyciężył na poręczach i drążku. Koń z łękami padł łupem Michaela Newburgera, a najlepsze skoki oddał Eddie Panev.
Wyniki: